søndag 12. juli 2009

Uteliv

Jeg kan ikke tenke meg sommer uten hage og uteliv! Det beste jeg kan gjøre er å rusle rundt i hagen og plukke litt på rosene, studere fine farger og plukke inn en aldri så liten bukett på bordet. I år har jeg jammen fått plukke to rosa peoner! Jeg plantet peonene for sikkert 3 år siden, og først
nå blir jeg belønnet med to vakre velduftende blomster! I år fikk jeg jammen masse blomster på Jasminbusken som jeg plantet i fjor også! Synd de har så kort blomstringstid!
I år har vi kjøpt en paviliong som vi har satt opp på verandaen og jeg bare elsker den! Her koser vi oss på varme sommerdager og om kveldene alene med lys i lykter - eller sammen med gode venner til langt på natt! Vel investerte penger vil jeg si, og her kan en virkelig pynte opp! Puter, pledd, lykter og koselige blomster får jeg ikke nok av under her!
Nå lengter jeg virkelig tilbake til tropevarmen for et par uker siden! Da var det ypperlig å komme unna sola i paviliongen! Takk Camilla "Roser og sjarm" for inspirasjon! Trygvemannen hadde bursdag 3 juli, så jeg tenkte det var en god unnskyldning for å ta en verandafest med gode venner og naboer. Menyen var reker og selvfølgelig masse vin! Her satt vi under tak og godt rustet mot knott og utøy med myggnettingen til langt ut på morgenen! Takk gode venner, for hyggelige stunder, håper det blir flere i løpet av sommeren!
Gi meg fint vær igjen!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: