onsdag 3. juni 2009

Min lille familie

Endelig er bildene på plass, min lille gode familie! Denne rammen kjøpte jeg for en stund siden i Arendal. Den sto der så fint og ropte på meg! Jeg husker ikke hva butikken heter, men det er ihvrtfall masse dyre ting der, Lene Bjerre og Gant og sånn..... Uansett, jeg så for meg disse bildene av oss i denne rammen, sammen med den engelske teksten i midten.
Perfekt synes nå jeg!Bildene er tatt i Damnark for snart 2 år siden. Etter 2 dager i Legoland, kjørte vi til Hjørring hvor vi
leide et lite feriehus. det var ikke langt til stranda, så vi måtte ta oss en tur dit for å se. Det var for kaldt til å bade, men det gjorde ikke noe, for synet av sand og vann var nok for oss, og guttene syntes det var spennende! For noen vakre farger! Kombinasjonen av fargen av sand, vann og himmel kan jo ta pusten fra en! Her kan en virkelig få fred i sjela og tid til å tenke over alt det gode livet har å by på. Og størst av alt er kjærligheten.
Familien er det kjæreste i mitt liv - ingen tvil om det!
Ha en fin dag alle sammen, nyt hver dag!
En vet aldri
hva dagen bringer!



1 kommentar: