fredag 15. mai 2009

Endelig fant jeg den perfekte hylla!

I dag kjøpte jeg verdens fineste lille hvite hylle. Jeg så den i går på Frk Olsen i Arendal som forøvrig er en nydelig butikk! Frk Olsen konstaterte at den var 60cm bred, så jeg tenkte det var lurt å måle veggen før jeg kjøpte den. Joda, veggen har venta på denne hylla lenge nå og er helt perfekt- og symmetrien som jeg er så opptatt av stemmer! La meg bare presisere at jeg skulle et lynærend til gullsmeden i Arendal for å hente verdens fineste konebelte til min nye Åmlibunad som jeg skal bruke 17.mai (stolt).
Den hylla måtte jeg bare ha, for den har surra rundt i hodet mitt helt siden i går, og når Kristin har en ide, så må den bare iverksettes!
Jeg har nemlig akkurat fått en liten kolleksjon med Green Gate ting fra FrkMage i Danmark, og de har stått og skreket etter en sånn hylle i minst to dager!
Vel hjemme, og Trygvemannen kommer hjem fra jobb og får et hasteoppdrag; HYLLA MÅ OPP!
Jada, det var det jeg tenkte, Trygvemannen er ikke fornøyd med opphenget til hylla. Bare noe drit sier han, han hadde laget en sånn en på sløyden for mange år siden - og Ivar, broren som er møbelsnekker kommer til å fnyse når han ser den!
Jeg bryr meg ikke - jeg har funnet verdens fineste hylle!
Og den nydelige vannmuggen og koppene fra Green Gate er som skapt for denne!




Å joda, alle tre guttene i huset synes den var kjempefin!

1 kommentar:

  1. Heisann..tusen takk for koselig kommetar!! Så fint dere har det, vi har jo veldig lik stil:-)Legger meg til som følger, så kan jeg følge deg med videre prosjekter..klem

    SvarSlett