torsdag 21. mai 2009

Kom indenfor!

Da vi bygde huset vårt i 2004, var en ting helt sikkert - at vi skulle ha en stor gang! Vi så oss lei på å stå oppå hverandre hver gang vi skulle ut av huset, eller snuble inn i huset fordi gangen var full av sko. Huset vi bodde i før vi flyttet til Modalen var 200 år gammelt og hadde en gang på tja, 1x1meter?
Gangen i det nye huset er med andre ord mye romsligere, og inni trappa har vi garderobeskap slik at vi slipper å ha alle sesongens jakker fremme. Men snuble inn i huset fordi
inngangen er full av sko, -ja det gjør vi fortsatt gitt!
Slagbenken som står i
gangen er kjøpt hos Linns Lille Lykke i Tvedestrand og jeg elsker den. Trygvemannen nektet meg nemlig å kjøpe den, men jeg tok saken i egne hender og kjøpte den likevell! Pytt pytt, det var vel investerte penger synes jeg, det er jo tross alt god lagringsplass i den!
Jeg bytter puter etter sesongen. Nå er det stort sett hvite og lyseblå, men til jul, har jeg noen røde puter på lur. Det er utrolig hvor mye noen puter kan gjøre! Et av mine prosjekter er å male trappen hvit.
Trygvemannen er skeptisk, men det har han ingen grunn til å være, for det blir lekkert!
So long!














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar