onsdag 16. september 2009

Stolt - tankefull - og hjemlengsel

I dag har vi hatt studieveiledning, gruppearbeid og omvisning på Hospice Lovisenberg! Det er mye å fylle hodet med for tida, masse ny kunnskap, men så får en jo bekreftet at en kan masse fra før også! Jeg er jammen stolt av å jobbe på Tvedestrand Sykehjem - vi har fått til en masse som uten tvil er til det beste for pasientene. Om bedre skal vi bli - det er fint å dele kunnskap med sykepleiere som er like opptatt av det palliative arbeidet som jeg er! Jeg har lovet å ta med meg avtalen med tilsynslagen om de 4 medikamentene med neste skoleuke, for det er basisgruppen min interesserte i!

På slutten av dagen i dag var vi på en times omvisning på Hospice Lovisenberg. Her må det være godt å leve sen siste tiden. Jeg ble rørt og tankefull av å se en ung dame bli trillet rundt i rullestol av sin unge mann. Det får meg til å savne guttene mine hjemme så inderlig!
Men i morgen er det torsdag og temadag om smerte! Det kan jeg like! So long og god natt!

5 kommentarer:

  1. Hei kjære kusine
    Jeg er en ivrig følger av bloggen din, og jeg blir helt stolt av deg når jeg ser hva du har startet på, så flott, og så modig du er. Du skriver så levende og det er så fint å følge med på bilder og tekst. God klem fra din stolte kusine Tone

    SvarSlett
  2. Hei Kjære deg! Så hyggelig at du følger bloggen min! Ja du må tro jeg har krysset mange barrierer denne uka! MEn det er så gøy! Håper vi snart treffes sammen med guttene våre! KLEM!

    SvarSlett
  3. Hej Kristin, så skoj att hitta andra som bloggar från Sørlandet... Det var verkligen en flott blogg du har! Kram Joy

    SvarSlett
  4. Hei Joy, jeg må si meg mektig imponert over hjemmet og bloggen din! Og så fin utsikt! Bor du i Arendal eller? Blir spennende å følge bloggen din!

    SvarSlett
  5. Så trevligt att du ville kika inom min blogg - och tack så mycket för mysiga kommentarer. =)
    Ja vi bor i Arendal. Min man är härifrån, och vad gör man inte för kärleken, hihi...

    Gläder mig till att följa din blogg, med din vardag och dina interiörprojekt... ;)
    Kramar Joy

    SvarSlett