tirsdag 15. september 2009

Nå har jeg skjønt det

I dag kom jeg meg til og fra skolen uten å gå meg vill! Så nå bekymrer jeg meg ikke fordet lenger. Men jeg blir så glad når jeg runder hjørnet like før leiligheten til Mariann og ser den flotte blomsterbutikken som bugner av knalldyre ting og blomster. Jeg ,måtte bare knipse litt!Uansett så har jeg blitt spesielt godt kjent med to hyggelige damer i klassen, Nina og Marianne som jeg skal jobbe i gruppe med i morgen, vi skal jobbe med studiekrav; "gruppesamtaler med fokus på palliative utfordringer i yrkespaksis", så det blir jo interessant!
I morgen skal vi også på studiebesøk til Hospice Lovisenberg som ligger et steinkast ifra skolen. Det gleder jeg meg til! Der kan jeg nok lære mye om jeg får hospitere der engang i vårsemesteret. Jeg tok et bilde av Hospice Lovisenberg i dag da jeg sto og venta på bussen etter
skolen. Det er virkelig vakkert og fredelig der.

I dag har jeg forresten gått nesten 30.000 skritt! Etter skolen gikk jeg fra frogner og til en lekebutikk i Torggata og tilbake igjen. Så etter middag gikk jeg og Mariann til og fra Bygdøy og Huk! Meningen var at vi skulle ta bussen tilbake, men da jeg skulle ta frem busskortet, så var busskortet et bleiekort fra Kiwi.......humre, godt ikke Mariann ble sinna på meg. Uansett, så fikk jeg gnagsår som belønning! Men i morra er det en ny dag og mange nye muligheter!
Og så begynner jeg å savne guttene allerede - akkurat som planlagt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar