mandag 14. september 2009

Lovisenberg Diakonale Høgskole


Ja jeg kan ikke si annet enn at jeg imponerte meg selv i dag; JEG FANT FREM! Jeg smilte for meg selv da jeg fant skolen og kom meg og fikk registrert meg! Også jeg som har så utrolig dårlig stedsans! Uansett, så var det en fin og spennende dag med masse informasjon om studiet og mange hyggelige studenter, dette blir en fin gjeng! Det var ihvertfall en fin mottagelse for oss. Den pene gamle salen var dekket med hvite duker og pent service og pene taler fra rektor og lærere. Sultne som vi var, så gledet vi oss til lunch. Men blir vi mette av en bolle da? Godt jeg har sundt bondevett og smøret med meg niste! Med en mappe full av informasjon og pensumlister klarte jeg å komme meg til Frogner med å bare gå meg litt vill - men tok meg inn igjen. Fant til og med en matbutikk og lagde middag til min gode svigerinne. I morgen er det på an igjen og jeg akter å ikke gå meg vill! Til dere på jobb, så savner jeg dere allerede, men gleder meg til å fortelle når jeg kommer tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar