fredag 11. september 2009

Fra fint til perfekt

Å for et hyggelig brev jeg fikk i posten i dag! Sjablongene som jeg bestillte til skoskapet er endelig kommet! Det tok ikke lange stunden før de kom på plass! Prikken over ien liksom , nå er jeg fornøyd med dette prosjektet! Sjablongene er bestillt fra http://www.vimsadekor.se/, jeg synes de var dyre og ble seint levert, men er absolutt å anbefale fordet! Du kan bestemme font, farge og størrelse! Lettvint å få de på også!



Til uka begynner jeg nytt prosjekt, og det er langt utenfor heimen. Jeg skal ta videreutdanning på Lovisenberg Diakonale Høgskole i Lindrende Omsorg! Jeg gru-gleder meg. Heldigvis skal min vakre svigerinne Mariann passe på meg - og jeg håper jeg kan få blogget litt derfra!

God helg - au revoir!



4 kommentarer:

  1. åå,men det ble jo bare lekkert da!! lykke til på skolen!!! så spennende da!! :) god helg til du og dine:)

    SvarSlett
  2. Oi, det var virkelig en fin kommode :)
    Og flott blogg du har :-)

    Hilsen Camillas kusine Monica

    SvarSlett
  3. Ble kjempe fint, ble helt ny:-)lykke til med utdanningen:-) blir du lenge borte?

    SvarSlett
  4. Takk for det! Jeg reiser hjem på fredag! Blir ukessamlinger en gang i måneden fremover!

    SvarSlett